Oppslag: Underdogs fortsetter veksten

Vi fortsetter veksten og har hatt en god start på det nye året.

Er du interessert i tall kan du lese hele saken på Hegnar.no ved å klikke her.

Her er et utdrag fra teksten:

Veksten fortsetter for ferdigmat-utfordrer

2018 ble et nytt år for kraftig økning i omsetning for gründer-søstre.

 Vi mener at vi lager bedre og sunnere spiseklar mat enn våre konkurrenter i storindustrien, sier Elisabeth I. Rye-Florentz til Hegnar.no.

Konkurrentene hun refererer til er eksempelvis Orkla og Fjordland og de store kjedenes merkevarer.

Dobling for gryter

Høsten 2018 lanserte søstrene tre nye ferdigmiddagsretter under merkevaren Mere Gryte. Rettene er inspirert av retter fra Thailand, Marokko og Ungarn.

Kjerneverdiene til bedriften er fortsatt «sunt, smakfullt og ekte».

Vi tørr å eksperimentere, og lærer av våre feil. Vi er mer fleksible og har kortere innovasjonsprosesser, det gjør oss mer kreative og smidige. Vi er nyskapende og hermer ikke, forteller Rye-Florentz.

 

Del da vel!

Les mer:

Søsken-gründerne i Mere Mat med ny produktserie

Kjøpe produktene våre? Se oversikt over butikkjeder som selger rettene her. Les hele saken i Dagens Næringsliv: 2018-09-25_Dagens_Naeringsliv_25-09-18_print De to gründerne og søstrene... Les mer>

Mere Gryte Gulasj

Gulasj er en smaksrik biffgryte med tradisjon fra Ungarn. Vi lager vår med en mild potet- og persillerotmos som tilbehør.   Gulasj (4 porsjoner)... Les mer>